Isnin, 14 April 2014

Bandoeng, Indonesia

Assalamualaikum wbkt :-)

Sudah seminggu berlalu tapi rasa bagai semalam pulang dari Bandung.. Kuikuikui 

Bandung sentiasa menjadi destinasi melancong kegemaran saya.. Tempatnya cantik & orang - orangnya jugak berbudi bahasa :-) suka sangat ^_^

Kali ini saya pergi bersama mak, bapak dan adik beradik perempuan saya, Wanie  & Jannah serta Business partners saya Liyana & si bossy Ayai dan anak - anak mereka Omera & Omar si Debab.. Hehehehe 

Kunjungan kami kali ini, kami tinggal di Cottonwood Bed & Breakfast.. Memang tempatnya terbaik sehingga menjilat jari.. Hehehe nak bagitau best sangat. Bolehlah Google aje.. ^_^

Kalau pegi Bandung memang tak sah tak shopping.. Shopping heaven..
Aku doalah macam mana.. Tuptup 3 sekali aku rembat kasut Huhuhuhu maap buk.. Kasutnya cantik banget. 

Oklah kita up sahaja gambar yang ada.. Yang selebihnya dalam camera adik. Ni yang ada dalam iPhone je :-)



 



Nina sleep dalam coaster sebab sampai Bandung je terus shopping.. Huhuhu 


Klinik

Gerai bergerak Bakso.. Comel tong gas dia.. :-)


Kat Bandung pun ada nama I.. Hehehe 


Orang anti sosial Hahahaha 

Omar si debab yang Mat bunga Hahahaha dengan mak tercinta.. :p

Nina yang sedang merajuk.. Nasib tempat lawa & sejuk mata memandang.. Hehehehe

Bapa, mak & saya :-) 


Dapur kering yang berdekatan.. Ambil sendiri tak perlu call house keeping.. :-) 

 

Iya inilah dia.. Kasut - kasut itu.. ^_^


Di Saung Angklung.. :-) 

Hehehehe melaram depan kedai Cottonwood :-)

Hari ke 3 ni.. Sebab semua berbaju baru.. Bau kedai.. Kekeke

Strawberry & berries nya manis...

Pasar Baru yang bertingkat - tingkat..

Cik kiah sibuknya.. 

Dah kenapa.. Hahahaha

Pengsan.. 

Kami makan di Kampung Daun.. Maaf gambar yang lain dalam camera.. Gambar ni je ada.. Punya lah lapar.. Tak hingat nak ambil gambar makanan... Hahahaha tapi memang terbaek!!! 

Ni kat Cahemplas.. Tshirt super hero.. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan