Jumaat, 27 September 2013

My Beautiful trip to Korea (part 2)

Assalamualaikum wbkt semua ^_^

Sebelum menutup mata.. 
Saya teringat nak cerita pasal percutian percuma pertama saya bersama Hai O. 
Memang tidak terlintas di fikiran saya akan mendapat percutian percuma.. Huhuhuhu selalunya memang kena kerja bagai nak rak untuk kumpul duit.. 
Kenyataan untuk rakyat biasa macam kita.. Walaupun ada perniagaan sendiri tetap kena kerja lebih jugak kan... 

Hai O menyediakan platform yang mudah untuk kita berniaga sebenarnya. Ianya simple, adil & mematuhi syariah. Serta tidak menindas orang lain.. Macam mana tu.. Berjela pula nak explain kat sini.. ^_^

Saya buat business ni secara part time sahaja... Komitmen saya terlalu tinggi dengan syarikat sendiri, Javareka (M) Sdn Bhd....namun itu bukan alasan. 

Tak sampai setahun saya dapat anugerah Senior Sales Manager & melancong secara percuma ke Korea :-)
Not bad kan...? 

Korang pun boleh kalau mahu.. Peluang memang selalu tiba tapi kita tak akan tahu yang mana satu yang terbaik untuk kita... Jadi memilih bukan alasan untuk menangguhkan keputusan, anda perlu mencuba.. Orang yang tidak mencuba adalah orang yang rugi kerana dia tidak akan belajar dari kesilapan.. Tanpa kesilapan, bagaimana belajar untuk berjaya?  

Oklah berikut adalah gambar - gambar hari kedua kami di Seoul, Korea. 

Perkongsian ini tiada lain hanya untuk membuktikan kata - kata ini bukanlah kosong & memberi suntikan semangat pada anda untuk bermula.. Saya juga manusia biasa tapi ingin menjadikan kehidupan saya luar biasa hebat. Anda bagaimana? :-) 




 
Orang tanya saya... Betul ke saya naik spin cyro ni.. Hahahaha no doubt lagi! Disebalik wajahku yang ayu ini Hahahaha janganlah muntah ok.. Unbelievable saya naik dengan penuh semangat kau.. Hihihi memang terbaik.. Yang best saya tak jerit jerit pun.. Saya menikmatinya dengan jantung yang penuh drama. Hahahaha 


Hahahaha yang ni pun giler suka... 

Yup.. Saya pakai baju labuh hari - hari di sana.. Bukan apa.. Senang nak solat.. Itu sahaja disamping menunaikan kewajipan saya sebagai seorang muslimah & hamba Allah swt. Tapi kenalah pakai seluar panjang kat dalam.. Amboiii lah pakai kain semata.. Sure saya tak main permainan itu.. Hehehehe

 
Ok ini termasuk hadiah daripada syarikat kepada kami.. Memang tergamam sebab tak sangka.. Terima kasih. ^_^











Kenapa saya ambil gambar anjing tu? Sebab anjing tu dipakaikan kasut... Huhuhu perasan tak?


Haaa sini tempat kami dinner.. Alhamdulillah kat sinilah kami dapat bersolat tu ^_^













Tiada ulasan:

Catat Ulasan