Jumaat, 22 Mac 2013

I'm proud Sabahan... :-)

Assalamualaikum wbkt ^_^...

Semenjak projek surau sekolah... Saya kerap turun naik ke Kota Kinabalu & Sandakan.

Ehhh jap!

Tak cerita lagi kan... Besides my business under GLAM, saya memang dah ada business sendiri. 8 tahun Dalam bidang pembuatan papan iklan & now venture to construction. Insya Allah. Doakan saya sentiasa jujur & amanah menggalas tanggungjawab yang Allah swt ini. Aamiin.

Saya memang suka cari peluang perniagaan & akhirnya saya bertemu dengan business yang sangat fleksibel dari segi modal dan masa. Yang best juga ada mentor yang komited dan tak jemu memimpin tangan kita.

Ok ok saya juga leader dalam organisasi sendiri tapi berbeza dengan business ini.. Kita akan menjadi leader but not bossy. Kita lead supaya business partners kita sama naik dengan kita.. Beautiful rite... You never get wrong with GLAM. Trust me! ^_^

Yang best juga... Ada kelas sekali sahaja dalam seminggu. Tak wajib pun tapi bila pergi kelas tu rasa macam satu family besar yang sentiasa menaikkan semangat kita & belajar tentang product.

Pengalaman saya berniaga tanpa mentor, masa mula - mula dulu... Memang Allah swt sahaja yang tahu. Tapi Alhamdulillah berkat usaha dan doa yang tidak pernah kenal putus..... Istiqomah! Kami akan terus melakar impian. ^_^

Ok dalam kesibukan kita dengan urusan masing - masing, Siapa sangka Sabah Tanah tumpahnya darahku... Diceroboh oleh mereka yang buta hati, buta hakikat.. Ya Allah selamatkanlah bumi bertuah kami, Malaysia! Dan singkirkan manusia - manusia yang zalim & tidak berhati perut.

Semoga kita bersyukur dengan keamanan yang ada & berusaha menjaganya.

Aamiin Ya Rabbal Alamin.

























Tiada ulasan:

Catat Ulasan