Ahad, 13 Januari 2013

Glowing the GLAM ^_^

Assalamualaikum wbkt.. :-)
Hari ahad ini penuh dengan aktiviti aktiviti menimba ilmu & kerja kerja berkaitan Javareka :-)

Bila sebut kerja mesti ada yang rasa lebam.. Tak sanggup nak menghadapinya.. Hihihi mengapakah?
Bayangkan hidup tanpa kerja.. Lagi haru biru jadinya.. Nak makan kena ada duit kannn.. Nak pergi mana pun nak duit..
Jadi bersyukurlah ada punca mata pencarian..
Duit bukan segalanya tapi orang yang bahagia pasti bahagia & bersyukur kalau ada duit. Namun orang yang tidak bahagia & tidak bersyukur... Banyak mana pun duit tidak akan bahagia apatah lagi kalau tak ada duit! Kan..
Ok ok GLOW ni hanya ada dalam GLAM. Tujuan kelas adalah untuk polish lagi skil berniaga... Best kan.. Disini Leaders akan turunkan ilmu bagaimana menangani permasalahan yang timbul.
Walaupun saya punya business sendiri tapi saya seronok menambah ilmu & boleh digunapakai untuk kedua dua business saya ^_^

Ok sebelum nak rehat seketika.. Maafkan saya sekiranya ada khilaf yang saya lakukan.. Sengaja atau tidak wallahua'lam
Selamat berehat semua.. Dah Isnin kan.. Hik..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan