Selasa, 23 Julai 2013

Testimoni Marine Essence

Assalamualaikum wbkt :-) 

Alhamdullilah business semakin baik. Biasalah kalau ada turun naiknya. Tapi kita tak bolehlah berusaha pun macam turun naik.. Kita kena upgrade lagi usaha. 
Usaha tak mengena? Kena kaji balik atau tanya leader kita betul ke apa yang kita buat ni.. Yang penting kita mesti mahu memperbaiki kelemahan dan jangan lekas putus asa.. Kan ^_^

Ok ini beberapa testimoni sebagai bukti penggunaan produk yang saya jual;



Ini kurap di kaki.. Dah banyak produk beliau guna tapi tak berjaya. Mulanya luka kecil sahaja tapi sebab membiarkannya maka makin teruk. Malu dibuatnya. >_< 

Beliau menggunakan Marine Essence Beauty bar sebagai mandian. Beliau juga mengamalkan minum Bbplus Collagen dan rendam kaki dalam air ozon yang menggunakan Biozone Food Purifier. 
Kini beliau lebih sihat dan berkeyakinan :-) Alhamdulillah. 


Yang ni masalah kat buku lali.. Ni pun sama masalah kulit akibat luka kecil juga. Makin lama, makin teruk. Dengan menggunakan Marine Essence Beauty bar dan minum Bbplus sebagai rutin. 


Yang ni masalah kulit badan yang berjerawat. Guna banyak produk kat kedai dari yang murah sampai yang mahal pun belum menampakkan hasil. 
Beliau menggunakan Body Wash Marine Essence dan scrub dengan loofah atau span mandi. Beliau juga mengamalkan meminum Bbplus collagen sebagai supplement kulit yang bersih dan sihat. 


Yang ni pula kulit anak kecil yang semakin baik menggunakan Marine Essence. 


Beliau seorang bakerina. Masalah kulit & kuku bernanah. Beliau gunakan seminggu sahaja Marine Essence Beauty bar. Alhamdulillah :-) beliau juga minum Bbplus collagen.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan